2010.11.25.
11:47

Írta: diobisztro

Kicsi gesztenye../100.bejegyzés!/

Oroszlán királylány miután oroszlán mancsát színesre fényezte, késő esti órán beugrott a Lidl-be. Rám telefonált, hogy szép gesztenyét talált mit szólnék hozzá, de még nem sütött soha, mondtam, hogy én sem, de kaland az élet, próbáljuk ki. Annyit tudtam a dologról, hogy be kell áztatni. Így is történt 1 napra hideg vízbe beáztatta.  Már teljesen reményét vesztette, hogy másnap sikerül összehoznunk a gesztenye partit, de végül minden megoldódott. Még a dráma nagy királynője is szabaddá tette magát, így felállt a régi klasszikus csapat. Megbeszéltük, hogy senki nincs ráhangolódva igazán még az ünnepre. Koszorút is kellene készíteni, de még ráér, ötletünk sincs, és egyáltalán. Én ezalatt bevagdostam a gesztenyét, ez sarkalatos pont. Van, aki az X bevágásra esküszik, van, aki a párhuzamos metszésre, most már én is tartozom az egyik táborhoz, a párhuzamoshoz:)) A gesztenye két oldalát vágjuk be, úgy tegyük az előmelegített sütőbe ez most 7-es fokozat volt. Takarjuk le, fóliával 15-20 percre, majd vegyük le, a fóliát 6-8 percig süssük tovább.

Elkészültünk. Mire kezünket melegítve hűtöttük a gesztenyét, kortyoltuk a mézes málna teát, azon kaptam magam, hogy azt tervezzük milyen dekorációt fogunk készíteni, mikor és mit fogunk főzni a karácsonyi vacsoránkra. A sülő gesztenye illata, a tea, vagy mindkettő ráhangolt minket az ünnepi készülődésre.

Nem mellékesen jegyzem meg a gesztenyék tökéletesre sikerültek:)

6 komment

Címkék: desszert édes

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr252620352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bodrincs 2010.11.25. 11:47:00

Anna, legközelebb hagyd otthon a srácokat és gyere Te is, kapsz gesztiesztit :)

diobisztro 2010.11.25. 11:47:00

... és ebből a gesztenyéből ide Erzsébetre már nem is jutott... szép kis barátok vagytok... vasárnap e nélkül érted sem megyünk Dóra baby, úgy készülj :))

dióhéj 2010.11.25. 11:47:00

nahát :)

diobisztro 2010.11.25. 11:47:00

Egy sült gesztenye rajongó!!! Te is szoktál sütni, kereszt vagy párhuzamos?? hmmmm:))

Bianka 2010.11.25. 11:47:00

Annyira guszták, imádom

Bodrincs 2010.11.25. 11:47:00

:) Még reggel is omlós volt. Torna előtt ettem 2 szemet :) Ilyet máskor is bármikor...
süti beállítások módosítása