2011.01.26.
13:52

Írta: diobisztro

Gyorsan valami édeset! Kuglóf

Annámmal időtlen idők óta készültünk egy kakaós, kuglófos reggelire, aminek úgy tűnik most jött el az ideje, ugyanis Marianntól kaptam egy sütis tálat, amire régóta vágytam, de ezt a vágyamat az idő elsodorta, de amikor megláttam, nagyon megörültem neki, hogy végre, éppen ilyet szerettem volna. A kuglóf nagyon egyszerű, szinte semmi nem kell hozzá, én ezt olyan komolyan vettem, hogy a joghurtot kifelejtettem belőle, de nem történt semmi, talán kicsit jobban morzsolódott, Kornélnak ízlett, így átment a rostán:D

Hozzávalók:
40 dkg liszt
25 dkg cukor
1  csomag sütőpor
3  db tojás
2  joghurt
aszalt meggy ízlés szerint, ez most kb. fél csomag volt.

A hozzávalókat összekeverjük 200 fokos sütőben 45-50 perc alatt megsül, tűpróba, elkészült.

A keverésnél én mindent bele alapon dolgoztam, de ha valaki a folyékony dolgokat keveri össze először, majd úgy adja hozzá a szárazakat az sem lehet rossz megoldás, a recept a mindent bele megoldásról szólt.


4 komment

Címkék: reggeli desszert édes

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr772620420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bianka 2011.01.26. 13:52:00

Nekem is szelnél egy szeletkét :)

diobisztro 2011.01.26. 13:52:00

Nekem egy jó kávé:DD Félúton találkozunk:D

Ritmus 2011.01.26. 13:52:00

Éppen most kávézom, jöhetne mellé egy szelet!!:D
süti beállítások módosítása