2010.08.03.
09:17

Írta: diobisztro

Csirkemáj, éppen úgy, ahogy szeretem...

Hozzávalók 4 főre
40 dkg csirkemáj
10 dkg császárszalonna
1 közepes hagyma
2 buci cikk fokhagyma
olaj


Zsiradék nélkül kisütöttem a szalonnát pirosra, ropogósra, félre tettem. A szalonna zsírjában megpirítottam a hagymát, lassú tűzön szépen komótosan, ezt is félre tettem a vendégek érkezéséig. Amikor megérkeztek a vendégek, a hagymán szépen lassan odafigyelve megsütöttem a májat, befejezés előtt hozzámelegítettem a szalonna darabokat.
Tálaláshoz két variációt próbáltam ki: előételnek szántam, tehát tányérra tálaltam, és jöhet hozzá friss kenyér kovászos uborkával, a másik variáció, a másik megoldás nagyobb sikert aratott, teljes kiőrlésű kenyérből készített pirítós, vékonyan megkenve majonézzel, vagy mustárral, ruccola, madárbegy saláta, koktél paradicsom, frissen őrölt bors a záróakkord.
A máj kellően krémes, szaftos, a paradicsom édesen savanykás ízét jól kiegészítette a ruccola.
Nagyon rendben volt.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkemáj

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr252620256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása