2010.12.08.
11:02

Írta: diobisztro

Gorgonzolás gnocci 15 perc alatt

Nem gyakran, mondhatni soha nem eszem gnoccit: szigorúan tiltó listán van, mint szénhidrát, és nem is akármilyen, valóságos kalória bomba, de most félretettem az elveimet, gondoltam, kipróbálom. Tulajdonképpen egy krumpli alapú "tészta", és valamilyen szósszal kiegészítve szuper kaját lehet kihozni belőle. Egyik nap kicsit szétcsúszott az idő fonala, amit láthatóan  nem tudtam összerendezni, egy gyors vásárlás alkalmával kellett döntést hoznom, mi legyen a vacsora. Nem nagy dicsőség, de hozott anyagból dolgoztam, készen megvettem a gnocci alapot, találtam friss spenótot, mostanában rákattantam a gorgonzolára. Ebből próbáltam valamit összedobni :) Sikerült. A gnocci 2-3 perc alatt megfő, sós forró vízbe kellett beledobni, amikor feljött a víz tetejére elkészült. A mártáshoz a spenótot fokhagymás olíva olajon megfonnyasztottam, belemorzsoltam a sajtot, felöntöttem kb 1-1,5 dl tejszínnel, összeforraltam, és készen is volt. Amikor elkészült, a gnoccit rögtön a szószba tettem, a főzőléből kicsi belecsöppent, de nem volt baj, mert a szószt szépen összerendezte. Tálaláskor a maradék sajtot rámorzsoltam, pirított dióval megszórtam. Finom lett, szerintem máskor is fogok ilyen csinálni, max.15 perc.

1 komment

Címkék: tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr292620370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bianka 2010.12.08. 11:02:00

Finom lehet
süti beállítások módosítása