2010.11.12.
22:10

Írta: diobisztro

WoW asszonyainak sütije - banános zabsüti dupla csokival

Tudjátok mi a WoW? Ha igen, akkor részvétem - ha nem, akkor addig jó nektek... :) A WoW a World of Warcraft nevű játék. Azuram Isa pedig ennek a játéknak elkötelezett híve, és aktív rajongója. ÉS nem egyedül ő, hanem több százezer pasi (10 és 100 között kb, és akkor nem említem azokat a kisfiúkat, akiket a papájuk kisbaba koruk óta (gyerekfelvigyázás címén) bűvöl ezzel a meg kell hagyni tényleg csodálatosan megjelenített mese/fantáziavilággal). Sokszor eszembe jut - jutott, és gondolom, még jutni is fog, - hogy a többi "sorstársam" (és azért nem írok sorstársnőt, mert lányok is játsszák) is ugyanígy éli e ezt meg, mint én?  Azért Isa elkottyantotta, hogy a többi nő - mert azért mi vagyunk többségben - sem feltétlenül örül ennek, de mint kiderült, a fiúknak tényleg szükségünk van erre a térre, mert ők ezen keresztül élik a szociális életüket (is), és komoly barátságok születtek közöttük. Értem. De engem (a barátnőimön kívűl) ki ért meg?! Néha ténlyeg a hócipőm tele van, de persze mindig csinál valamit, amivel levesz a lábamról... ÉS ugyebár én sem vagyok tökéletes :)) Tegnap aztán kiderült, hogy Colonel (mármint ez az egyik férfiember kakarterének a neve a játékban) neje is bloggol. Tegnap átlátogattam hozzá, nagyon tetszett, amiket olvastam (tök jó fel lehet :)), és gondoltam, megsütöm az egyik sütijét, ha már így gasztroblogilag egy az érdeklődésünk. Mamihami receptje volt az alap, és kicsikét változtattam rajta (eredeti recept itt:  http://mamihami.blogspot.com/2010/10/bananos-zabpelyhes-keksz.html). Két méretben készült: egy nagyobb az apjának, egy kisebb a gyereknek (neki csak módjával, mert amint látom, csokirajongását örökölte az apjától).
Hozzávalók kb. 20-30 sütihez (a mérettől függ, mint sokminden más :))
1 szottyadt banán
3/4 cup/bögre barna cukor
1/4 cup nagyon puha vaj vagy 6dkg
2 tojás
3 ek vaníliás cukor
1 cup liszt
1/4 cup holland kakaó
2 cup zabpehely
1 tk szódabikarbóna
csipet só
2 ek sütésálló csokipasztilla

Először is az adagoló: a TESCO-ban beszerzhető, direkt az angolszáz cupos mértékegységű sütikhez kitalált négy darabos szett, amit én az ideiglenes az USA-ban állomásozó, mára végre Izraelben otthonra lelt, ikrekkel terhes barátném kedvéért szereztem be, mert a kedveincei ezzel a mértékegységgel készülnek. Minden egység kimérhető velük.

Az első öt hozzávalót robotgéppel jól felhabosítottam, majd hozzáadtam a többit is, de ezeket már fakanállal forgattam bele a szötyibe. Két kanállal sütőpapírra adagoltam (mintha galuskát szaggatnék), és 180 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt készre sütöttem őket (a második adagban voltak nálam a kisebbek, azokat csak 12 percig sütóttem). Könnyű, belül krémes és nem annyira édes sütiket kaptam. Isának először nem volt leég édes, aztán tovább ette, és FINOM felkiáltással eltűnt benne a falat :) A gyerek már csak holnap tízóraira kap belőle, neki szerintem lekvárt adok, hadd maszatoljon. Ja igen, én a képen látható, tesóm féle feketeribizli lekvárral faltam fel a fotót :)

7 komment

Címkék: desszert édes

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr882620332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alonee 2010.11.12. 22:10:00

Off. Nem tudok Colonel, Te szoknyás szörnyeteg, mert influs vagyok és bár bőrnacis csajokat bámulni még megy, de kisgyermekes családokat nem látogathatok, így vírushordozóként. Pedig nagyon csábító egy igazi férfias kodópörkölt, iszonyú mennyiségű hagymával persze. Ehh.
Elnézést kérek az offért.

Razofen 2010.11.12. 22:10:00

@alonee

Ez vmi buta wari cuccnak hangzik inkább. Hiányzik belőle az elfes báj, meg a priestes kecs. (mondom ezt gnóm lock-ként)

Na de ne offoljunk tovább, mert farba leszünk billentve még a végén! Úgyhogy utólag is elnézést a házigazdától!

Colonel

u.i *suttogva* alonee! holnap kodópörkölt lesz ... jösz? :)

alonee 2010.11.12. 22:10:00

A WoW férfiainak sütije. Végy egy nagy állatot, öld meg, ha a vére nem elég sós, sózd utána. Kész.
Jó étvágyat.
Alonee lvl80 elemental shaman.

diobisztro 2010.11.12. 22:10:00

NE is mondd, Kornél a nagybátyjával WoWozott... a guta majd megütött :))) de hátha, mire kicsit nagyobb lesz, kimegy a divatból :) addig marad az "animáció" ("aki" nincs, mert elment vásárolni, és vett csokit: na ez egy másfél éves szájából tényleg vicces) az egyszervolton :)) nálunk minden csokis :) a süthető csokipasztilla beszerzése óta meg mindenbe teszek belőle, tuti ami fix :) az extravagáns mogyorósodat a jövő hétre tartogatom :) ja, és tényleg próbáljátok ki lekvárral - sztem sárgabarcklekvár is finom lehet hozzá, bár a csokihoz minden megy (most sok helyen olvasom a sűtőtök lekvárt, az sem lehet hozzá annnnnyira világtól elrugaszkodott :)

VOKinga 2010.11.12. 22:10:00

:)
Mire elértem azt, hogy nem különösebben renget meg, ha apánk a másik világban kóborol, gyanítom, marad még egy lélegzetvételnyi szünet, aztán kétszeresen füstölöghetek azon, hogy Poci is ott bóklász majd vele. Látnod kellene a hatalmas csillogó szemeket, amikor sikerül kicsit besunnyogni apához, hogy nézhesse...

Klassz ötlet a csokisítás, csokisan csak jobb lesz minden. :)
Képzeld, én meg gyorsan sütöttem egy adagot a fasírt külsejű mogyorósból, nyammmm! Holnap még csokisat is sütök mellé, és ha tele a kekszes doboz, a lelki egyensúly is megingathatatlan. :)

diobisztro 2010.11.12. 22:10:00

Azasszony adta az ihletet, köszönet neki :) Azért hálatelt szívvel gondolunk rátok a verseny miatt :)) Lesz még nektek címzett süti :)

Razofen 2010.11.12. 22:10:00

Na hát ezt Poci fiam nevében is ki kell kérjem magamnak! :)
5 hónaposan mindig olyankor aludt a legjobbat a bal kezemen, mikor a jobb kezemmel éppen a hordát aprítottam :) [bármit jelentsen is a szó]
(hadd ne kelljen arról mesélnem, hogy éjszakánként meg képes voltam úgy ringatni a hordozójában [igen, tényleg ott, mert addigra a megjárta a kiságy->franciaágy->hordozó útvonalat], hogy közben ÉN aludtam)

Colonel

u.i. Ami a sütit illeti, ez a feketribizli lekvár 10 pontos ötlet.
süti beállítások módosítása