2010.11.05.
10:14

Írta: diobisztro

Egyszerű, gyors túrótorta

A túró minden formájában egészséges, fogyókúrába jól beilleszthető, minden kiegészítő jól áll neki.
Legalább annyira kedvelem, mint a csokoládét. Már jó ideje készültem megsütni ezt a tortát, de kuszkusz részen mindig elbukott a történet. Elfejtettem, kerestem, de nem volt szóval..nem volt.
Egy hipermarketben is rákérdeztem, azt sem tudták miről beszélek:) a rizs szekcióhoz irányítottak..... Nem létezik, hogy egy francia érdekeltségű üzletben nem legyen!! Bevillant az Éretlenek c.film kuszlusz bombája...itt lennie kell!!!! Szóval addig kerestem, amíg meg nem találtam:) Jelentem bio cuccok részleg!!!
Teljes kiőrlésű, meg durum, meg minden….:)) A recept Fűszerestől való, gyorsan elkészíthető, nem túl édes , nagyon laktató finomság.
Elfogyott a szószom és az utolsó adagot, anyuka, eper dzsemével tálaltam, nagyon rendben volt.

Hozzávalók a „tésztához”:
1 bögre kuszkusz
2 tojás
5 dkg vaj
1 ek méz
1 csipet só
Forró víz
A kuszkuszt leöntöttem a forró vízzel, sóztam, hozzákevertem a mézet, és a vajat, majd 20 percig lefedve pihentettem, (+letakartam egy konyharuhával és úgy tettem rá a fedőt.) Mikor megpuhult, hozzákevertem a tojásokat.
Hozzávalók a túrókrémhez:
50 dkg tehéntúró
12 dkg krémsajt
2 tojás
1 nagy narancs héja
3 ek méz
A krémet összekevertem robotgéppel, majd egy tortaforma aljára sütőpapírt fektettem. Erre simítottam a kuszkusz felét, majd a túrókrémet. A tetejére a maradék kuszkuszt tettem. 200C-ra előmelegített sütőben 40 perc alatt sütöttem meg. Mikor kihűlt a tetejét megszórtam dióval, natúr ízeben is tökéletes a dió, de ha megpirítjuk, még tesz hozzá.A narancs levéből, illetve mézből kevert szirupot öntöttem a felszeletelt tortára.

2 komment

Címkék: desszert édes

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr892620321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diobisztro 2010.11.05. 10:14:00

De aranyos vagy:)))) Köszi!!! Már vártunk!!!!

Mézigörl 2010.11.05. 10:14:00

Szuper recept! Végre rátok találtam! :)))
süti beállítások módosítása