2010.10.05.
11:05

Írta: diobisztro

Ha sárkány ellen sárkányfű, akkor mackó háj ellen mézes putty……

Eljön az a pillanat, amikor egy gasztroblogger is látja a jövőt:) Jönnek az ünnepek, a kóstolgatások sem múlnak el nyomtalanul. Mi tagadás nem vagyok a topformámban, sikerült 35 kilótól megszabadulnom 8 hónap alatt, ebből 5-8 kg visszarendeződött 2,5 év alatt, így arra gondoltam nem árt kicsit átgondolni, miért történt mindez. Hvali bloggertársunk fogyókúrába kezdett, bevillant, hogy nálam is rendezni kellene a dolgokat. Nem olyan drasztikusan, mint ahogy én azt tudom, hanem tudatosan, átgondolva, nem megijesztve a testem, hogy veszett módon tárolni kezdje a levegőt is.
Már megvolt az alap impulzus, aztán egy koncerten találkoztam Karcsival, aki éppen tisztító kúrába kezdett hétfőtől. Túl sok jel volt ez egyszerre, tehát én is, én is. Ő egy sziruppal csinálja ezt a kúrát. Utána néztem nagyon tetszett, de jó gasztromókusként, nem beszélve arról, hogy nem volt otthon juharszirupom viszont volt mézem, elkészítettem a leírás szerint a keveréket. Tanulmányoztam hozzá a módszert a könnyített verziót választottam 1 hétig és fokozatosan térek át a kemény verzióra.
A napi  ital elkészítése (2 liter)
Egy kancsóba tegyen:

•  1,7 l vizet
•  1,5 dl Neera pálma- és juharszirupot
•  1,5 dl frissen préselt citromlevet
•  késhegynyi cayenne borsot vagy gyömbért

A könnyített verzió azt jelenti, hogy délig ezt a levet+gyógyteát, úgymint csalán tea, gyömbért tea, víz jelenti a kiegészítést napi 2,5-3 liter folyadék a szirup mellett. Egy laza ebéd, saláta, 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér, délután valami könnyített kaja, párolt zöldség, gyümölcs lustaság esetén, mert a cukrot nem ajánlatos délután bevinni. Ha este vészhelyzet van kefir, joghurt néhány korty, maximum 1 kis pohár:)
Szóval a téli mackóháj ellen, mint homeopátiás szer, ezt a mézes puttyot iszogatom. Bár azt is hozzá kell tennem, véleményem szerint, a test, akkor kezd el raktározni, ha lélek valamilyen önazonostól eltérő rendszerben működik, így a gondolatok nem helyesek, ezért bűntudatunk van, félünk, bánatunk van, elfolytjuk az agressziónkat, el akarunk futni valami elől. Tehát nem vállaljuk fel, amit érzünk. A test-lélek-szellem mágikus egységében, minden szinten tenni kell valamit. A testem kímélő kaját kap, és  fokozatosan a heti két edzést négy alkalomra emelem, a lélek BACH virág cseppeket kap, és pozitív állításokat. Ennyit tudok tenni az ügy érdekében, mindezt lazán, megengedő üzemmódban, elismerve a napi erőfeszítéseket, megbocsájtva a napi botlásokat:)
Bővebben ezen az oldalon található információ, az eredeti módszerről:
http://www.neera.hu/Neera-szirup/a-neera-meregtelenites-valtozatai.html

2 komment

Címkék: ital

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr612620288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diobisztro 2010.10.05. 11:05:00

Szia Vali drága! Most már tapasztalataim is vannak:))) Jelentem működik!!! Laposabb lett a hasam:))+nem vagyok éhes, remélem jó lesz a végeredmény:))fontos, hogy sokat igyál!!

Vali 2010.10.05. 11:05:00

Na ezt a puttyot én is kipróbálom. Honap elkészítem. Köszi, hogy leírtad.
süti beállítások módosítása