2010.08.23.
08:25

Írta: diobisztro

Mindent bele tészta 1. verzió

A nyírturai túra során cukkinit is kaptunk (nekem mindig az "uborka szerű izé" jut először eszembe, a gasztro antitalentum férjemtől kell rákérdeznem a nevére; egyszerűen nem tudom megjegyezni...). Kettőt adtam anyunak, kettőt betettem a kovászos uborkák közé - szuper lett, de erről majd a jövő héten-, kettőből pedig ebédet főztem. A gyerek meg az apja is szereti a tésztát, volt egy lejárat közeli bio egész paradicsom konzervem a'la DM a spájzban, így gondoltam, összeütök egy valami gyors ebédet. Feltettem a tészta vizét forrni. Vettem egy fej vöröshagymát, és kb. 2 evőkanál olivaolajon megfuttattam a wokban. Rádobtam a hűtőben talált, csíkokra vágott maradék felvágottat (angolszalonna, Sága tavaszi felvágott, meg valami sonka), a felkarikázott cukkiniket, egy jó nagy adag petrezselyemzöldet, meg persze a paradicsomkonzervet. Sóztam, borsóztam, kakukkfüveztem, összerottyantottam. Az időközben elkészült tésztát ráöntöttem a ragura, összemelegítettem, és tálaláskor parmezán jellegű sajtot reszeltem rá. Akinek csak félkemény sajtja van a hűtőben (trappista, gouda, eidami vagy akár scamorza stb.) azt is nyugodtan használhatja - gyors, könnyű ebéd vagy vacsora lesz belőle (15 perc volt kb. De tényleg.).

Szólj hozzá!

Címkék: tészta vegán

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr132620265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása