2010.08.01.
12:09

Írta: diobisztro

Óriás kagylók



Imádom ezt a formát! Gyönyörű! Gondolkodtam mivel lehetne tölteni, a pizzához készült ricottából megmaradt, ezt használtam fel. A recept 4 főre szól.
A tésztát a tasakon leírt módon főztem meg a feltüntetett 8 percig, lássunk csodát tökéletes lett.
Az összeragadást elkerülendő, a bő víz elengedhetetlen, valamint az, hogy ne egyszerre főzzük ki a kíván mennyiséget, hanem legalább két adagban, így nem törik el és nem ragad össze.
A kagylókat óvatosan lecsöpögtettem, tálcára sorakoztattam. A töltelékhez valókat összekevertem, óvatosan egy teáskanállal betöltöttem. Közben egy tepsibe sütőpapírt tettem, parmezán halmokat reszeltem, erre ráültettem a kagylókat, folyamatos ellenőrzés mellett 200 fokos sütőben addig sütöttem, amíg a sajt megolvadt. Közben koktél paradicsomokat sütöttem, fokhagymával ez lett a „köret”.
Íme a végeredmény:

Szólj hozzá!

Címkék: tészta vegán

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr462620251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása