2010.08.25.
14:50

Írta: diobisztro

Csirke szárnyak majdnem grillezve

A barbecue szósz a nagyon finom, kicsit édes, kicsit csíp, kicsit savanyú, kicsit füstös íz. Naggyon jó!!!
Grillezni szerettem volna. A parázson sült hús ízéhez semmi nem fogható, a tűz, a hús illata, egy rozé fröcss hmmmmm...Elsodort az élet, így a konyhában kellett megoldanom a dolgot, ám legközelebb nem hagyom majd magam elsodorni........ grillezni fogok!!!!:)
Otthon is össze lehet állítani a szószt

Hozzávalók: 1 fej vöröshagyma, 3 db újhagyma, 3 gerezd fokhagyma, 1 dl borecet, 1 dl víz, 1 dl ketchup, 1 dl citromlé, 10 dkg barna cukor, 1 dl chiliszósz, 1 ek. őrölt mustármag, 2 ek. Worchester-szósz, 1 mokkás kanál cayenne-bors és őrölt fekete bors, 1 kávéskanál kakukkfű, bazsalikom és szurokfű, só-
most azonban egy készen kapható grillpácra hagyatkoztam. Úgy készítettem el a pácot, ahogy a leírás javasolta. Olajjal összekevertem a fűszerkeverék felét, beleforgattam a szárnyakat, lefóliázva pácolódtak a hűtőben. Amikor eljött az idő, ketchuppal összekevertem a maradék fűszerkeveréket. A húst kb. fél óráig sütöttem az olajos páccal, majd kivettem a sütőből, rákentem a ketchupos szószt és készre sütöttem.
Körtenek cukkini, répa, hagyma, fokhagyma keverékéből készült sült zöldséget, és héjában sült krumplit adtam, amit friss kaporral szórtam meg. Jól illett a cukkinis zöldséghez.

Szólj hozzá!

Címkék: csirke

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr352620267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása