2010.08.19.
21:44

Írta: diobisztro

Tököltem

Amikor kitaláltam ezt a "tökös" történetet, azt hittem, milyen jó fej anya vagyok, hogy gondolok a gyerekem téli tökszükségleteinek kielégítésére - mára kiderült: a gyerek már a tökfőzelék látványára is csak egy heveny "nyemmel" válaszol (nekem is, meg anyunak is, ami azért már tényleg aggasztó), összeszorítja a száját és nézhetek másik ebéd után. Na mindegy, a nyírturai villámlátogatás eredményeképpen három édes kis formás tökkel jöttünk haza - meg kaporral, de az mire visszaértünk Pestre, megadta magát, azért hál' istennek találtam a mélyhűtőmben tartalékokat -, és úgy gondoltam, elteszem télire. Nekem majd 37 évnek kellett eltelnie ahhoz, hogy ezen a műveleten átessek, de úgy tűnik, nem ördöngősség, és tényleg szórakoztató.
Szóval a folyamat a következő volt (mármint nekem):
1. tököt megmos.
2. tököt krumplihámozóval lehámoz.
3. tököt negyedbe vág.
4. tökből magokat kanállal kiszed/kikapar.
5. tököt a cseppformájú reszelőn lereszel (kisebb ujjsérülések).
6. tököt bezacskóz.
7. zacskóból levegőt kinyom, és tököt lelapít.
8. zacskót felcímkéz és mélyhűtőbe tesz.
Jelentem, ma ránéztem, és pont olyan, mint anyáé szokott lenni, így gondolom "mission completed" :)

2 komment

Címkék: tudástár

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr282620264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diobisztro 2010.08.19. 21:44:00

Férjuram nyíregyházi, a barátném turai, és tudom, hol van Pazony :) Kb. két hét múlva megint megyünk, majd írok a fejleményekről :))

gigi 2010.08.19. 21:44:00

Hú, ez a nyírturai látogatás eléggé felkeltette az érdeklődésemet, csak mert én nyírpazonyi vagyok :-). Igaz, én a szüleimet is magammal hoztam itt a főváros mellé, de ők csak 3 éve költöztek, szóval a kötődés megvan, és turai ismerőseink is vannak. Szóval jó ilyet is olvasni :-). (http://gigiakonyhaban.freeblog.hu)
süti beállítások módosítása