2010.12.15.
14:13

Írta: diobisztro

Angyalka GBT 2010






Még nem voltam ilyen találkozón és nem vettünk részt  a Dió Bisztróval a játékban sem. Ennek egyszerű oka van, viszonylag újak vagyunk a GB táborában. Igaz, már korábban is olvastuk, főztük a recepteket, de élőben, igaziból még nem találkoztam más hasonló a főzés szenvedélyével megáldott, írni tudó, és a fényképezőt is használni tudó társakkal, akik nagyon kreatívak.

Elérkezett a szombat, mi "Ági főz" c. blog tulajdonosának készítettünk ajándékot, amit már a hét elején átadtunk, hiszen szumma 3 gyerek, munka, utazások, kötelező megjelenések közepette nem egyszerű az élet, de annál izgalmasabb:)) Szerencsére egészen jól egymásra találtunk már kedden, Ági egy nagyon édes, két gyönyörű tuti pasi anyukája. Ír, főz, gyereket nevel, jön-megy, szóval egy igazi belevaló csaj! Nagyon örültünk a találkozásnak.

Szóval szombat. Nagyon készültünk Annával, délelőtt frissen össze raktuk a batyubavalót, Anna kimenőt kapott a családtól  szülinap okán a férjurával, így ők romantikáztak, én képviseltem a bisztrót. Háááát azért izgultam!!! Ennyi ismeretlen ember, mit mondok majd, miről beszélünk, elfogadnak, vagy már egy összeszokott társaság??? Így mentem fel a lépcsőn, de minden rendben volt. Helyesek voltak, ott volt a mankó a társalgáshoz a kaja, ki, mit hogyan készít, mit hozott, melyik blogot írja stbstb....
Nagyon jól sikerült, külön köszönet a szervezésért DR PEPPER-nek, nélküle nem jött volna össze ez a találkozó. Mi is kaptunk ajándékot, csupa-csupa cukiságot, új ruhát a muffinunknak, mérőkanalat ami mágneses (na, mit szóltok:D) és kiszúró formát nagyon jópofa.
Remélem nem hagyjuk elhalni ezt a remek kezdeményezést! Jövőre veletek ugyanitt!!


Néhány fotó a teljesség igénye nélkül a felvonultatott finomságokból.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr12620378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ági, aki főz 2010.12.15. 14:13:00

Nekem nagyon jó volt! És az ajándék is nagy sikert aratott. A tuti pasik oda voltak a kekszért.

diobisztro 2010.12.15. 14:13:00

Vörösvárnak: szerintem a májpástétomot, akitől kaptuk Mahlzeit lehet a gazdája, érdemes lenne megkérdezni:)

diobisztro 2010.12.15. 14:13:00

Igen mindenképpen a tiédet, majd lenézem a mail címed és elküldöm:)

Lora 2010.12.15. 14:13:00

Nagyon jó volt!
A képeket majd valahol meg tudod osztani velünk?

vorosvar 2010.12.15. 14:13:00

Klassz, hogy ott voltál, jó buli volt:)
A második képen a szalvéta alatti két kés gazdáját még mindig keresem...

Bianka 2010.12.15. 14:13:00

Szerintem nagyon tuti volt :)
süti beállítások módosítása