2010.12.11.
07:34

Írta: diobisztro

Érnek még kellemes meglepetések

Én sokat vásárolok. Szeretek vásárolni. Mára kicsit racionálisabban - bár tegnap is elcsábultam egy táskára, és mire hazaértünk, már nem éreztem az eufóriát...-, de még mindig. És a neten is szeretek vásárolni. És szeretem, ha a dolgok úgy történnek, ahogy én akarom :) vagy ahogy le van írva mondjuk egy prospektusba, és ha mégsem, akkor ne oktassanak ki. hanem találjanak megoldást a problémámra. Így jártam a Bon Prix-nél. Kioktattak. És nem küldték, amit rendeltem. De nézzem a honlapjukat, hátha jön még az, abban a méretben, abban a színben, amit szeretnék. Nincs termékfigyelő. Nincs termék. Látogass el hozzájuk minden nap. Ja. Hát nem fogok többet. Megsértődtem.... 

DE van fény az alagút végén. Dóra ugyebár posztolta a táskákat, és a tesóm le is adta a rendelését egy Reisentheltre, meg akkor gondoltam, magamnak, meg anyósomnak meg anyunak is rendelek továbbiakat. Meg is jöttek másnap, szépek, mint a képen, olcsóbb, mint máshol, nem volt szállítási kts., minden nagyon szép, minden nagyon jó, de persze hogy anyukámnak nem tetszett az, amit neki választottam - egy héten keresztül minden nap ott jazzeltem az oldalon, melyik legyen....-, neki olyan kell, mint az enyém, de - mivel látta a fejemet-, persze elviszi amit neki rendeltem, csak nem tetszik neki.... Na, mondom ne izélj mama, hagyd itt, majd meglátom, mit tehetek. Közben gutaütést kaptam, de egy anyám van, és imádom.... Írtam egy emailt az áruháznak, hogy hogyan tudnám kicserélni a táskát - a válasz aznap megjött: tegyem a nem tetsző táskát egy szatyorba, adjam oda annak a futárnak, aki hozza a másikat. Ingyen. Öööö mi? Ennyi? És wow. WOW. Nem ehhez vagyok szokva. Éljen a webtaska.hu! Köszi!!!

Ui. manageltem magamnak egy ajándék fúrófejkészletet a girlytools.hu Facebook oldalán.... Ma az is megérkezett :) Köszi :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diobisztro.blog.hu/api/trackback/id/tr592620374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása